ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 岐阜市立女子短期大学研究紀要
  2. 第55輯

小学校英語における文字導入の問題点

https://doi.org/10.24516/00000317
https://doi.org/10.24516/00000317
b18d0474-cbd9-463e-895f-351530affe9b
名前 / ファイル ライセンス アクション
shougakueigo_nakamura.pdf Shougakueigo_Nakamura (63.9 kB)
license.icon
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2020-10-31
タイトル
タイトル 小学校英語における文字導入の問題点
タイトル
タイトル Some Problems with Introducing Letters in the English Education of Elementary School Children
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題Scheme Other
主題 小学校英語活動
キーワード
主題Scheme Other
主題 小中連携
キーワード
主題Scheme Other
主題 文字指導
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.24516/00000317
ID登録タイプ JaLC
著者 中村, 典生

× 中村, 典生

中村, 典生

ja-Kana ナカムラ, ノリオ

Search repository
Nakamura, Norio

× Nakamura, Norio

en Nakamura, Norio

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The main purpose of this paper is to point out some problems of introducing the English lexicon to elementary school children in an EFL situation, and to show a plausible approach to settling those problems. Three problems are identified as follows; (1) the "letter abilities" of each child should be rated to a plausible scale; (2) the proper time to begin teaching English letters to children needs to be determined; (3) children cannot be isolated from English letters. This paper will review the important criteria for rating the "letter abilities" of children, and report on the outcomes of studies based on these criteria.
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 The main purpose of this paper is to point out some problems of introducing the English lexicon to elementary school children in an EFL situation, and to show a plausible approach to settling those problems. Three problems are identified as follows; (1) the "letter abilities" of each child should be rated to a plausible scale; (2) the proper time to begin teaching English letters to children needs to be determined; (3) children cannot be isolated from English letters. This paper will review the important criteria for rating the "letter abilities" of children, and report on the outcomes of studies based on these criteria.
書誌情報 岐阜市立女子短期大学研究紀要
en : Bulletin of Gifu City Women's College

巻 55, p. 15-22, 発行日 2005
出版者
出版者 岐阜市立女子短期大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 09163174
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10208264
論文ID(NAID)
識別子タイプ NAID
関連識別子 110004476565
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 08:12:50.446533
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3