ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 岐阜市立女子短期大学研究紀要
  2. 第55輯

Challenges in teaching English conversation

https://doi.org/10.24516/00000319
https://doi.org/10.24516/00000319
ccbd79c3-7bb7-412e-b3fa-7818ac25a47e
名前 / ファイル ライセンス アクション
challenges_erickson.pdf Challenges_Erickson (1.4 MB)
license.icon
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2020-10-31
タイトル
タイトル Challenges in teaching English conversation
タイトル
タイトル Challenges in teaching English conversation
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 ESL
キーワード
主題Scheme Other
主題 teaching strategies
キーワード
主題Scheme Other
主題 pronunciation
キーワード
主題Scheme Other
主題 hearing
キーワード
主題Scheme Other
主題 shyness
キーワード
主題Scheme Other
主題 fluency
キーワード
主題Scheme Other
主題 large classrooms
キーワード
主題Scheme Other
主題 class content
キーワード
主題Scheme Other
主題 exchange programs
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 ESL
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 teaching strategies
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 pronunciation
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 hearing
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 shyness
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 fluency
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 large classrooms
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 class content
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 exchange programs
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.24516/00000319
ID登録タイプ JaLC
著者 Erickson, Donna

× Erickson, Donna

Erickson, Donna

ja-Kana エリクソン, ドナ

en ERICKSON, Donna

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper describes strategies I have developed for handling some of the challenges in teaching English conversation in Japan; specifically, I discuss possible ways to handle (1) shyness, (2) large class size, (3) fluency, (4) pronunciation, and (5) hearing. In talking about pronunciation and hearing, I focus on the importance of Japanese speakers of English learning good English rhythm. In addition, in this paper I describe some of the classes that seemed to have been well-received and successful approaches to teaching practical English. I briefly mention the mutual exchange program between the Department of International Cultural Studies at Gifu City Women's College and Black Hills State University, Spearfish, South Dakota, U.S.A. The focus of the English classes is on having the students enjoy speaking English, whether we are preparing for the exchange programs, or learning about U.S. cultural events, such as Halloween, Thanksgiving, or Christmas
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 This paper describes strategies I have developed for handling some of the challenges in teaching English conversation in Japan; specifically, I discuss possible ways to handle (1) shyness, (2) large class size, (3) fluency, (4) pronunciation, and (5) hearing. In talking about pronunciation and hearing, I focus on the importance of Japanese speakers of English learning good English rhythm. In addition, in this paper I describe some of the classes that seemed to have been well-received and successful approaches to teaching practical English. I briefly mention the mutual exchange program between the Department of International Cultural Studies at Gifu City Women's College and Black Hills State University, Spearfish, South Dakota, U.S.A. The focus of the English classes is on having the students enjoy speaking English, whether we are preparing for the exchange programs, or learning about U.S. cultural events, such as Halloween, Thanksgiving, or Christmas
書誌情報 岐阜市立女子短期大学研究紀要
en : Bulletin of Gifu City Women's College

巻 55, p. 31-35, 発行日 2005
出版者
出版者 岐阜市立女子短期大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 09163174
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10208264
論文ID(NAID)
識別子タイプ NAID
関連識別子 110004476826
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 08:12:18.707383
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3