ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 岐阜市立女子短期大学研究紀要
  2. 第55輯

Improving Composition Skills through Peer Review

https://doi.org/10.24516/00000316
https://doi.org/10.24516/00000316
d17275c2-4737-46bb-8aef-5c6c067f498b
名前 / ファイル ライセンス アクション
improving_cotten.pdf Inproving_Cotten (41.4 kB)
license.icon
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2020-10-31
タイトル
タイトル Improving Composition Skills through Peer Review
タイトル
タイトル Improving Composition Skills through Peer Review
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 EFL
キーワード
主題Scheme Other
主題 reading/writing connections
キーワード
主題Scheme Other
主題 peer review
キーワード
主題Scheme Other
主題 feedback
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 EFL
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 reading/writing connections
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 peer review
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 feedback
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.24516/00000316
ID登録タイプ JaLC
著者 Cotten, Randall

× Cotten, Randall

Cotten, Randall

ja-Kana コットン, ランダル

en COTTEN, Randall

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Making students aware of the connections between reading and writing can help them make improvements in each of these language areas. Peer review and feedback can be used to help make learners become aware of the connection between reading and writing. The technique also helps beginning writers to quickly learn the basics of paragraph writing while learning to also consider the expectations of their audience. Giving students a rhetorical form that is standard for native English writers and readers helps them learn not only what form they need to follow, but also gain the ability to monitor and correct their own writing as well as that of their classmates.
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 Making students aware of the connections between reading and writing can help them make improvements in each of these language areas. Peer review and feedback can be used to help make learners become aware of the connection between reading and writing. The technique also helps beginning writers to quickly learn the basics of paragraph writing while learning to also consider the expectations of their audience. Giving students a rhetorical form that is standard for native English writers and readers helps them learn not only what form they need to follow, but also gain the ability to monitor and correct their own writing as well as that of their classmates.
書誌情報 岐阜市立女子短期大学研究紀要
en : Bulletin of Gifu City Women's College

巻 55, p. 9-13, 発行日 2005
出版者
出版者 岐阜市立女子短期大学
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 09163174
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN10208264
論文ID(NAID)
識別子タイプ NAID
関連識別子 110004476563
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 08:13:28.884331
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3